رئیس کل دادگستری استان بوشهر از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم و انبار‌های اموال تملیکی بازدید کرد 

13:20 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۹۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم و انبار‌های اموال تملیکی بازدید کرد 
رئیس کل دادگستری بوشهر همراه دادستان مرکز استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیلم و مدیر کل تعزیرات استان بوشهر از اداره تعزیرات شهرستان دیلم بازدید و بازرسی کرد. 

خبرگزاری میزان- مهدی مهر‌‌انگیز همراه دادستان مرکز استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیلم و مدیر کل تعزیرات استان بوشهر از اداره تعزیرات شهرستان دیلم بازدید و بازرسی کرد.

وی در نشستی که در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم تشکیل شد ضمن توصیه‌های لازم نکاتی را مورد تذکر قرار داد و گفت: می‌بایست کلیه پرونده‌های مانده کالای قاچاق و ارز ظرف مدت یک ماه رسیدگی و تعیین تکلیف صورت گیرد.

 رئیس کل دادگستری بوشهر در ادامه یازدید از این شهرستان در انبار‌های اموال تملیکی حضور یافت و از نزدیک وضعیت انبار‌ها را مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد: هر چه سریعتر پرونده‌های سنواتی اموال تملیکی تعیین تکلیف و اجرا شود و در مواردی که نیاز به مجوز فروش باشد به ویژه کالا‌های اساسی مورد نیاز وجلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالا‌ها دستورات لازم قانونی به منظور تسریع در ترخیص که صادر شود.

مهر انگیز ضمن تاکید به مسئولان متولی این امر در خصوص رعایت انجام اقدامات قانونی خود، افزود: مسئولان باید بر حوزه عملکردی خود نظارت کامل داشته و در خصوص پیشگیری از قاچاق کالا و ارز بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/ 


حمیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
0
0
والله این کار تعزیرات فقد بدبخت کردن این ملت هست اخه پارچه لباس کجاش قاچاقه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *